جناب مسخره‌گر، کمی از آنانی که هزینه می‌دهند بیاموز!

بهمن احمدی امویی در آخرین پست وبلاگش قبل از رفتن به زندان به ما سلام کرد. او مقاله‌ای در هجو جنبش سبز ننوشت.

ژیلا بنی‌یعقوب در آخرین پست وبلاگش برای نازنین خسروانی می‌نویسد.او نگفت چرا تونس توانست و ما نه.

نازنین خسروانی در تماسی که با مادرش از زندان گرفته است، فقط از سردی سلول ابراز ناراحتی کرده. او از دست موسوی ناراحت نبود.

احمد زیدآبادی از داخل زندان نامه شجاعانه‌ای به خامنه‌ای نوشت. لهجه کروبی را ریشحند نکرد.

شیوا نظرآهاری بیست و شش ساله است. او شش بار به زندان رفته است. ولی یک بار هم خاتمی را سازشکار نخوانده است.

دنده‌های عیسی سحرخیز را در زندان شکسته‌اند. او در دادگاه، قاضی و روسای قاضی را تا خود رهبر خجالت داد. ولی هنوز انتقادش را حتی به هاشمی رفسنجانی نشنیده‌ام.

حشمت‌الله طبرزدی، بهاره هدایت، ضیاء نبوی، ابراهیم یزدی هشتاد ساله، مصظفی تاج‌زاده، عبدالله مومنی، علی بهزادیان‌نژاد، مجید توکلی، محسن میردامادی، مهدیه گلرو، نسرین ستوده، کدام یک از شیر زنان و شیر مردان هزینه داده را می‌شناسید که کاریکاتور سران جنبش را کشیده باشند و آنان را مسخره کرده باشند؟ حتی در ازای آزادی نیز حاضر نشدند کلامی بر علیه سران جنبش بر زبان بیاورند.

جناب مسخره گر. کمی شرم کن. از آنان خجالت بکش! نیک می‌دانم که از این راه ارتزاق می‌کنی. راهی بهتر برای نان خوردن بیاب. به مردم بپیوند.

۵ نظر:

  1. در تاييد مطلب فوق:
    آهاي روشنفکرا، بدانيد که هنر شما نبايد تشخيص سفيد و سياه يا خوب و بد باشد. چرا که اين کار را يک بچه هم مي‌داند. هنر انسان‌هاي انديشمند، تشخيص «بد» بين بد و بدتر و تشخيص «خوبتر» بين خوب و خوبتر است. آقايان منتقد حرفه‌اي، بدانيد که سياست هم زبان خاص خود را دارد و نمي‌شود انتظار داشت که يک سياستمدار مثل يک فرد عادي فکر کند يا حرف بزند. هنر سياستمدار نبايد اين باشد که پيروانش را به‌سوي خوب مردن بکشاند بلکه بايد شرايط خوب زيستن را براي آنها فراهم کند.

    پاسخحذف
  2. طیب الله انفسکم... همینجور به پاچه گیری از سکولاریستها ادامه بدهید.. اجرت الله... افرین افرین... اصلا کاری به اعدامها و مشکلات مردم کاری نداشته باشید فقط بچسبید به نیک اهنگ مرتد. شماره حساب بدهید از بیت براتون هدیه ای تهیه شده است.

    پاسخحذف
  3. ناشناس جان. تمام سخن من در این پست این بود که امثال نیک آهنگ هم اگرچه شماره حساب نداده باشند، بیش از امثال من در خدمت بیت معظم له هستند.

    پاسخحذف
  4. رفیق ! خیلی قشنگ بود . دمت گرم ...

    پاسخحذف
  5. خواهش می کنم. قابل نداره

    پاسخحذف