ریزش در سپاه شدت گرفت. نامه سردار سپاه به خامنه‌ای

حضور ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و سلام بر ولی معظم انقلاب اسلامی، همچنانكه مستحضرید روز افتخار آمیز ۲۲ خرداد ماه سال جاری كه یادآور روز جمهوری اسلامی در نخستین ماه های پیروزی انقلاب اسلامی می باشد، با تلاش دشمنان قسم خورده انقلاب و جهالت برخی دوستداران و دست اندركاران نظام به یكی از تلخ ترین واقعه ها در انقلاب اسلامی مبدل گردید، چنانكه حضرتعالی به حق از آن بعنوان فتنه عمیق یاد كردید.

برخی از دوستان كه شاهد اعمال و رفتار رسمی و غیررسمی برخی متولیان امر بودند، متاسفانه شاهد اقداماتی شدند كه ظهور فرقه ای جدید در میان حامیان نظام و انقلاب اسلامی را جلوه گر ساخته است، فرقه ای كه:
- طراحی و سناریو سازی برای هتك حرمت و از صحنه خارج كردن مسلمانان را مباح می دانند.
- دروغگویی و كتمان حقیقت را مجاز می شمرند و در این عمل قاضی و حاكم شرع و ولی امر مسلمین برایشان فرقی نمی كند.
- حمله به بی پناهان را برای إعمال اصل رعب، مباح می دانند و در این راه بچه، پیر، زن محجبه، روحانی و ... برایشان فرقی نمی كند.
- بازرسی از منازل، دستگیری، نگهداری بی گناهان را بدون نظر قاضی، در راستای تفهیم هزینه ها به دوست و دشمن جایز می شمرند.
- حمله به بیت علما و مراجع را برای خاموش كردن نقدها و بستن راه های رسیدگی به جرم شان مجاز می شمرند.
- هر كس حتی قدیمی ترین یاران نظام و انقلاب اگر فقط كلمه ای بر خلاف میلشان به زبان آورد؛ به لشكر یزید وارد شده و در صف دشمنان تكفیر می گردد.
- هیچ نظارتی را برخورد نمی پذیرند و برای پاسخگو نبودن در برابر اعمالشان با لباس شخصی و مردمی به سوی مردم شلیك می كنند و آنقدر مقید عمل می كنند كه حتی گلوله ای اسراف نشود.
- و ...

از آنجا كه عناصر این فرقه متاسفانه در اركان نظام رسوخ كرده و منبر و محراب، روزنامه، تریبون كلاس درس، روابط عمومی، بخشنامه و ابلاغیه در اختیار دارند به خوبی در حال تئوریزه كردن تفكرات خود برای اقشار مختلف خصوصا قشر جوان انقلاب هستند. تفكراتی كه اگر امروز با تدبیر امام گونه شما و تلاش علمای ربانی جلویش گرفته نشود، در آینده تهدیدات بیشماری را برای نظام و انقلاب رغم خواهد زد. تهدیداتی كه در تحلیل امنیتی بسیار عمیق تر و كاری تر از همه مزدوران استكبار (منافقین، اشرار، براندازان، بهائیت و ...) بر علیه اصول انقلاب خواهد كرد.

این سرباز كوچك انقلاب بدلیل اعتمادی كه به رهنمودهای امام راحل (ره) و تدابیر حكیمانه شما دارم و آنرا با اعتقادات خود عجین می بینم سالهاست در راه پشتیبانی از ولایت فقیه انجام وظیفه می نمایم به امید اینكه به این مملكت آسیبی نرسد. زیرا همه دست آوردهای شهدا، ایثارگران و امام بزرگوار در سلامت این ملك و آزادگی مسلمانی این ملت متجلی می باشد.

با همه سختی هایی كه در این راه متحمل شده، اما همیشه شیرینی عمل به وظیفه و تكلیف و روسفیدی در برابر امام و شهدا آرام بخش همه آلام بوده و هست. از این رو در راستای پاسداری از حریم و حرمت ولایت فقیه برخی بسترهای امنیت ملی را حضورتان مرور می نمایم:

۱- اصل نظام ولایت فقیه از اصول نظام مقدس ج.ا.ا. است و چون در قانون لایتغیر است به عنوان اصل در كنار سایر اصول نظام طرح گردیده است.

۲- شخص ولی فقیه بدلیل وجود مكانیزم جابجایی و تغییر جز اصول نظام نبوده و اركان حقوقی و افراد حقیقی كشور باید این آمادگی را داشه باشند كه در مقابل تغییر قانونی ولی فقیه مقاومت و كارشكنی نكنند.

۳- هیچ ارگان و فردی حق ندارد آنقدر به شخص ولی فقیه قداست و ربانیت بخشد كه بررسی عملكرد و احتمالا إعمال قانون، برای كشور غیر ممكن یا پرهزینه گردد.
۴- هر گونه دفاع از شما دفاع از فردی قانونی است كه با وظایف مشخص برای حفظ و پایداری اصول نظام (آرمانها، منافع و اهداف نظام) مقدس ج.ا.ا. تحت نظارت خبرگان منتخب ملت در حال انجام وظیفه است.

۵- برخورد با غالیان، سنت معصومین علیهم السلام و جانشینان خلف ایشان، علمای بزرگوار شیعه بوده و خواهد بود و پیشگیری از شكل گیری فرق غالیه برای آنها كه چیزی جز زحمت برای مریدانشان نداشته، لازم شمرده شده، چه رسد به آنهایی كه در قدرت باشند و از منافع دنیا سرمست در رفاه و امنیت خواهند بود.

از آنجایی كه با مرام آزادگی و ذی طلبگی شما آشنایی دارم و دغدغه های شما برای پرهیز از دنیا زدگی و فریفتگی به زرق و برق پستها و شئونات آن را می دانم، لذا به خود اجازه می دهم از شما درخواست نمایم یك بار از این منظر عملكرد مردان فراقانونی، فراشرعی و فرا اخلاقی كه خود را منتسب به شما معرفی می كنند، را بازنگری كنید. شاید طلیعه ای شود برای پیشگیری از ظهور فرقه مطلقیه.

فرقه ای كه در باطن حتی به شما هم اعتقادی ندارند و در مباحث خود آن بخش از رهنمودهای شما كه با فكر و اندیشه و اهداف آنها جور نیست را به عنوان نظرات مصلحتی شما كنار می گذارند. فرقه ای كه زنگیان مستی را در اختیار دارند كه تیغ های تیزی به نام نظام مقدس ج.ا.ا. در كف گرفته اند. فرقه ای كه دائما خود را در تهدید می بینند و برای پوشش اعمال و رفتار غیرقانونی خود غبار تهدید شدن نظام را به باد می دهند تا با ترساندن مسئولین اقدامات غیر قانونی آنان نادیده ‏گرفته شود.

ولی امر معظم انقلاب اسلامی،
- برای یك سرباز مقدور نیست دوبار اینگونه سخن بگوید.
- برای یك سرباز مقدور نیست دوبار برای دسترسی به فرمانده خود اقدام كند.
- برای یك سرباز مقدور نیست بدون پشتیبانی فرمانده اش بیش از این در مقابل این سیر انحطاط مقاومت كند.

امید است با بررسی و دقت در عملكردهای اشاره شده در جزوه پیوست كه نمونه ای از سناریو سازی های جدید می باشد كه از مجموعه عملكردها تنظیم شده و دستور بازرسی های مورد نیاز، از تداوم این مسیر و تجدید این شیوه غیر حسنه پیشگیری فرمائید. بارها جهت یادآوری زشتی حركت به این عاملان، با توجه به انتسابشان به اردوگاه ولایت مداران این حدیث گهربار را یادآور می شویم كه «القبیح لكل احد قبیح لك اقبح» اما هنوز اثری نداشته است و آنها مسرورانه از توفیق، به اقداماتشان ادامه می دهند.

موارد فوق با همه ضعف هایی كه به آن وارد است از منظر یك سرباز با نگاه امنیت ملی و امنیت نظام مقدس ج.ا.ا. و امنیت حریم مسلمانان تنظیم و ارائه گردیده است.

امید است در انجام وظیفه و شناخت تكلیف موفق بوده و برای بازداری نامحرمان از تسلط بر اركان نظام گامی هر چند كوچك برداشته و در راه ممانعت از توسعه شكاف ملت حاكمیت اقدامی كوچك انجام داده باشم.

انشاالله امید نااهلان در ایجاد انقلابی مردمی با پیروی از الگوی انقلاب امام خمینی (ره) (بكارگیری مردم ناراضی و ناامید از اصلاح ساختارها، قوانین و مدیریت های بحران زا و فسادآلود) به یاس تبدیل شده و با توسعه مبارزه واقعی نظام با فقر و فساد و تبعیض فرصت خدمت به ملت شریف ایران و مستضعفان جهان بیش از پیش تداوم یابد.

با آرزوی سلامتی و دعا برای توفیق روزافزون شما و امید به پایداری نظام مقدس ج.ا.ا.

خاك پای پاسداران انقلاب اسلامی
سید محمد ابوترابی
منبع جرس

۱۱ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. دو نظر حاوی کلمات رکیک را حذف کردم. لطفا مودبانه فحش بدهید!

    پاسخحذف
  4. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  5. خوب دوست عزیز احساس شما را هم درک می کنم. ولی این حق را به من بدهید که اجازه ندهم در وبلاگم از کلمات رکیک استفاده شود

    پاسخحذف
  6. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  7. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  8. من شخصا خیلی خوشحالم که چنین افرادی تندرویی بر کشور حاکم شده اند و دارند همه چیز نظام راتباه میکنند. نظام دارد با افراطیگریهای اینها از درون فرو میپاشد. جایی دیدم که میگفت باند مصباح یزدی، حسین شریعتمداری و احمدی نژاد عامل و دست نشانده فراماسونری جهانی و سرویسهای جاسوسی ابرقدرتها هستند و پروژه نابودی نظام ازدرون را کلید زده اند. البته چنین چیزی دور از ذهن هم نیست چون سعید امامی که نزدیکترین مقام اطلاعاتی نظام و به خامنه ای بینهایت نزدیک بود سرانجام مامور موساد از اب درآمد و در این مدت بارها به اسرائیل رفت وآمد داشته و خامنه ای از این امر بی خبر بوده. کمربندها را سفت کنید آینده قریب الوقوع ایران آبستن حوادث عظیمی است. همه آماده هر نوع اتفاقی باشید. همه آماده باشید

    پاسخحذف
  9. راستش با شما موافق نیستم. شریعتمداری و احمدی نژاد خودشان به دو باند جدا تعلق دارند که تصادفا یکی دو هفته ای هم هست که تقابلشان جدی شده است

    پاسخحذف
  10. سلام
    سعید امامی درسته که یه جای کارش میلنگید و یک یهودی الاصل بود. ولی بعیده که به اسرائیل سفری کرده باشه حداقل در بعد از انقلاب.
    در ضمن این افرادم عامل موساد و ... نیستن!
    ولی در کل نظام اسلامی ما و اسرائیل جنایت کار و ... همه دارن برای یک هدف کار میکنن. اون هم قدرت طلبی حتی با اشائه انواع فساد و قتل بر روی زمین هست.
    موفق باشی

    پاسخحذف
  11. موافقم. شما هم موفق باشید

    پاسخحذف