هم همایون برای من محترم است و هم مدیری. فقط لعنت به احمدی نژاد

شهرام همایون به درست یا به غلط مورد احترام گروهی از ماست. مهران مدیری نیز مورد احترام گروه دیگری از ماست. میان این دو خواسته یا ناخواسته جنگی در گرفته است. چرا ما داریم دخالت می کنیم؟
کمتر کسی از میان ما دیگری را از نزدیک دیده و یا می شناسد. بجز همکاری در بالاترین هیچ ارتباط کاری دیگری با همدیگر نداریم. همه ما یک هدف مشترک داریم و آن هم آگاه سازی همزبانانمان است. چرا ما به یکدیگر فحش می‌دهیم؟
هزاران نفر در ایران نشسته‌اند و با هزار بدبختی فیلترها را شکسته‌اند و خودشان را به بالاترین رسانده‌اند. امید آنان این بوده که از تازه‌ترین و مهم‌ترین اخبار و رویدادهایی آگاه شوند که از طرق معمول(صدا وسیما، سایت‌های رسمی،.....) به آن دسترسی ندارند. خیلی از آنان (به دلیل سرعت مسخره ولی واقعی 4 یا 5 کیلوبایت بر ثانیه دایل‌آپ ایران) نه آن فیلم مدیری را دیده‌اند و نه پاسخ همایون را. این دعوا به مخاطبین بالاترین در ایران چه ربطی دارد؟
از وقتی فیلم مدیری در اینترنت پخش شده تا کنون(فقط طی دو روز) ده ها نفر دیگر اعدام شده‌اند. کودتاچیان و اعدام کنندگان در حالی که ما داریم یقه همدیگر را پاره می‌کنیم، مشغول خونریزی هستند. ما چرا خفه شده ایم؟

ایرج‌میرزا می‌گوید:
دونفر دزد، خری دزدیدند/
سر تقسیم به هم جنگیدند/
آن دو بودند چو گرم زد و خورد/
دزد سوم خرشان را زد و برد!/
دوستان خوبم. دزد سوم مشغول دزدین خر ماست. فرق ما این است که آن خر ارث جد و آبادی خودمان بوده. از کسی ندزدیده بودیم آن را. نمی‌خواهیم به این زد و خورد خاتمه بدهیم و دزد را رسوا کنیم؟
مهران مدیری و شهرام همایون برای من محترم هستند. چون گروهی از دوستانم به این و گروهی دیگر به آن احترام می‌گذارند. ولی اگر قرار باشد من و دوستانم را از هدفی که برای خود انتخاب کرده‌ایم منحرف کنند، دیگر برای هیچ کدام آنها احترامی قائل نخواهم بود. آیا با من موافق هستید؟

۶ نظر:

  1. سلام
    من و دوستانم احتیاج مبرم به عضویت در بالاترین داریم
    لطفا برای ما یک دعوت نامه ارسال کنید دوست گرامی
    san@parsgem.net

    پاسخحذف
  2. نشانی وبلاگتان را بدهید تا تصمیم بگیرم

    پاسخحذف
  3. سلام
    واقعا اين جوگيري خجالت اوره براي بالاترين، اين آشفتگي و پراکندگي نظرات...يه بار مديري رو به عرش ميرسونن يه بار به فرش...هميمجورادامه پيدا کنه فردا نوبت ميرحسين و ...ميشه...

    پاسخحذف
  4. نوبت اون و خاتمی و کروبی که خیلی وقته شده.

    پاسخحذف
  5. شاهين جان ،اين از خصوصيات مردم ايران است که اسب را ول مي کنند دنبال زينش مي گردند حسين شرعتنداري و خامنه اي و جنتي و ... نشسته اند به مردم ريش خند مي زنند و از اين تفرقه لذت مي برندو مردم ما هم آب به آسياب دشمن مي ريزند. البته تا آنجايي که من اطلاع دارم اين کار مهران مديري خيلي خيلي زشت بود چون با اين کارش جلادان مردم ايران را شاد کرده .

    پاسخحذف
  6. دوست خوبم. کار اون که واقعا زشت بود. کار شهرام همایون هم در طرح ادعای اطلاعاتی بودن مدیری زشت بود. ولی کار ما در دامن زدن به این آتش از هردو زشت تر بود

    پاسخحذف