نامه سرگشاده به مراجع قم

محضر مبارک مراجع معظم شیعه، دامت فیوضاتهم
سلام علیکم
وقایع چند روز گذشته که از راهپیمایی پارچه‌ها در 22 بهمن در تهران آغاز شد و با خروش مردم مسلمان در خیابان‌های تهران و چند شهر دیگر و ضرب و جرح مردم بی‌گناه و شهادت مظلومانه دو دانشجوی خداجو و حق پرست حامی جنبش سبز ادامه یافت، امروز به هتک حرمت کلاس‌های درس آن مراجع عزیز منجر شد. گروهی از خدا بی‌خبر که لباس مقدس روحانیت را دستمایه کسب رزق و قدرت نموده‌اند، با راه‌اندازی کارناوال چوبه‌های دار در شهر مقدس قم، همه دوستان امام و انقلاب را به باد هتاکی و فحاشی گرفته‌اند.
کوته بینانه است اگر گمان برود که این نمایش تزویر و حیله به شهادت دوستان صدیق امام خاتمه می‌یابد. اینان با دستمایه کردن تفکر انحرافی ظهور، اساس اسلام و اساس تشیع را هدف قرار داده‌اند و تا رسیدن به هدف مذموم خود که همانا حذف مرجعیت و روحانیت از تشیع است، از پای نخواهند نشست. این افراد با ملغمه‌ای از تفکر حجتیه و آمیختن آن به افکار انحرافی احمد فردید و مارتین هایدگر، فرقه منحرفی را تاسیس نموده‌اند که اساس آن نه بر پایه فقه پویای شیعه، که بر مکاشفات و ملاقات‌های ادعایی با حضرت حجت(عج) قرار دارد.
این افراد قویا معتقدند که روحانیت و فقهای شیعه بیش از یکهزار سال است که با از بین بردن زمینه‌های ظهور، باعث تاخیر و تعویق در ظهور منجی عالم بشریت شده‌اند و از این بابت مستوجب عقوبت شدید دنیوی و اخروی هستند. همچنین بر اساس تفکرات این فرقه، حاکمان بعدی مشروعیت خود را به واسطه مکاشفات و پیام شفاهی حضرت مهدی(عج) از آن حضرت می‌گیرند و بر این اساس اخلاقیات ساخته و پرداخته بشری، همگی به فرمان معصوم اعظم یعنی امام زمان در هم می‌شکند و چون ایشان معصوم است و چون برقراری حکومت او عین عدل است، بنابراین مفاهیمی چون دروغ، تزویر، قتل، شکنجه و تجاوز نه تنها مذموم نیستند، بلکه عین صواب هستند.
اینان به دلیل نداشتن پایگاه مردمی از بیان نظریات خود در رابطه با امام زمان و حکومت به شکل علنی خودداری نموده و فقط در محافل تاریک خود جزئیات نظریات خود را افشا می‌کنند. اینان اصولا به مقبولیت مردمی اعتقادی نداشته و مشروعیت خود را برگرفته از همان مکاشفات و ملاقات‌های ادعایی می‌دانند.
در چنین شرایطی از مرجعیت بزرگوار شیعه بسی بیش از سکوت در مقابل جهل و خرافه انتظار می‌رود. به راستی کدامیک از ائمه اطهار حاضر بودند در مقابل این چنین انحرافی که موجب از دست رفتن دین خدا می‌شود به سکوت اکتفا کنند؟ امروز به برکت آموزه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی، مردم و بدنه دستگاه‌های نظامی بر خلاف دوران ائمه اطهار، گوش به فرمان نظریه اجماعی مراجع عظیم الشان هستند. آیا زمان آن نرسیده است که مرجعیت فرمان تمرد نطامیان و حکم جهاد بر علیه کژفهمی‌ها و نادانی‌ها و انحرافات را صادر نماید؟ آیا چنین اطاعتی از سوی مردم به سادگی به دست آمده که به سادگی از دست برود؟ آیا می‌توان امیدوار بود که نسل بعدی پس از حذف فقها و روحانیون به توسط «ظهوریون» بازهم گوش به فرمان مراجع باشد؟
جامعه شیعه این کشور سابقه اتحاد مراجع را زیاد به خود دیده است. اتحاد «سیدین سندین» یکی از قدرتمندترین این اتحادهاست که مشروطیت را برای مردم به ارمغان آورد. امروزه چنین اتحادی لازم است و فتوای «میرزای شیرازی» گونه‌ای تا دست جهل و انحراف را از دامان دین و ایمان مردم کوتاه نماید. فردا شاید بسیار دیر باشد.
و من الله التوفیق
بنده‌ای از بندگان خدا



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر