دانستنی‌های مهم برای راهپیمایی 25 بهمن

*- تحت هیچ شرایطی در مراسم 22 بهمن شرکت نمی‌کنیم. حتی اگر از اداره و سازمان خود اخراج شویم.
*- در روز 22 بهمن حکومت ساندیس خورهای شهرستانی را به تهران خواهد آورد. در طول مسیرهای ورودی به تهران (اتوبان و جاده‌های کرج، خیابان دماوند، اتوبان بابایی، اتوبان و جاده قم، جاده خاوران، بزرگراه افسریه، کمربندی آزادگان) از اتوبوس‌های ورودی ساندیس خورهای شهرستانی فیلم برداری می‌کنیم. این اتوبوس‌ها اغلب یا پلاک نظامی دارند و یا پلاک دولتی. حتی از اتوبوس‌های شرکت واحد شهرستان‌ها نیز استفاده خواهد شد. این فیلم‌ها باید سریعا توسط دوستانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند به یوتیوب اضافه شده و کودتاچیان را رسوا کند.
*- سبزهای شهرهای غیر از تهران، همه تلاش خود را بکنید که به همراه همه اعضای فامیل به تهران بیایید. اگرچه در غیاب ساندیس‌خورها شهرهای خودتان نیز سبزخواهد شد. ولی تهران در دید است. باید بترکانیم!
*- رسما اعلام می‌کنم هرکس تا 25 بهمن، در فضای مجازی غرغر کند، رسما ساندیس خور است و باید بایکوت شود. چرا دیروز نبود، چرا دیر است، چرا زود است، چرا موسوی فلان کلمه را نگفت، چرا کروبی عمامه دارد، ....... غرغروها لطفا ساکت!
*- هیچ نیازی به نماد سبز و لباس سبز نیست. خبر حضور ما در 25 بهمن از هم اکنون در سراسر دنیا پیچیده است. هرکس در روز 25 بهمن در خیابان انقلاب و آزادی باشد رسما سبز است. حتی اگر لازم دیدید برای حفظ جان خود چند تصویر خ.ر همراه داشته باشید و بعدا به عنوان دستمال توالت از آن استفاده کنید.
*- شما در روز 25 بهمن هیچ نیازی به موبایل خود نخواهید داشت. موبایل خود را به صورت روشن در منزل یا محل کار بگذارید تا بتوانید بعدها ثابت کنید که در خیابان انقلاب نبوده‌اید.
*- حتما یکی دو قوطی کبریت، یک عدد ماسک، لباس گرم و اندکی خوراکی(شکلات، بیسکوئیت،...) همراه داشته باشید.
*- اگر قصد دارید پس از بازگشت خانواده بازهم در خیابان بمانید، رادیو جیبی همراه داشته باشید.
*- فراموش نکنید مترو دست محسن هاشمی است و او نیز از طرفداران سبزها است. مطمئن باشید مترو حداکثر همکاری را با ما خواهد کرد.
*- چند ساعت اول، ساعات همراهی با خانواده‌هاست. رعایت حال آنان را بکنید. اجازه دهید در ساعات حضور آنان محیط کاملا امن بوده و جو به خشونت کشیده نشود.
*- درگیری با ساندیس خورها فقط در ساعات پایانی و در صورتی که آنان شروع کننده باشند مجاز است.
*- تصمیم راجع به ادامه یا پایان یافتن تجمع بر عهده رهبران جنبش یا نمایندگان شناخته شده آنان و بر اساس موقعیت اخذ خواهد شد.
*- در صورت دستگیری رهبران جنبش تجمع تا کناره‌گیری خ.ر از حکومت ادامه خواهد یافت.
*- سبزها هیچ اسیری نخواهند داد. در صورت اسارت هریک از سبزها، همگی به کمک وی خواهیم رفت. مسئولیت حفظ جان و سلامتی ساندیس خورهای دستگیر کننده بر عهده ما سبزها نیست. چشمشان کور، عقب بایستند. در این مورد خیلی جدی هستیم.
*- به لحاظ اینکه ساندیس خورها پیشتر از لباس مقدس پلیس سوء استفاده کرده‌اند، بنابراین فقط پلیسی برای ما محترم خواهد بود که بی‌طرف بوده و ساندیس خورهای وحشی را دستگیر کند. با سایر کسانی که لباس پلیس یا ضد شورش یا نظامی و مشابه آن پوشیده باشند مانند ساندیس خورها رفتار خواهد شد.
*- به شدت مراقب نفوذی‌ها باشیم. ما قرار نیست بانک‌ها یا ادارات دولتی و (در این مرحله) حتی مراکز نظامی و بسیج را آتش بزنیم. قرار نیست کسی را بکشیم. قرار نیست اموال عمومی را تخریب کنیم. افرادی که چنین می کنند را دستگیر کرده و به پلیس تحویل می‌دهیم.
*- از آسیب رساندن جدی به ساندیس خورهای دستگیر شده خودداری کنیم. هر ساندیس خوری در هر لباسی باشد پس از دستگیری لخت مادرزاد شده و مجددا در خیابان رها خواهد شد.
*- دستور ادامه تجمع فقط توسط رهبران جنبش یا نمایندگان شناخته شده آنان (که آنان را از روی چهره می‌شناسیم) داده خواهد شد.
*- بر خلاف تصور رایج، تسخیر صدا و سیما در جام جم، هیچ نتیجه‌ای ندارد. تصاویر ارسالی از جام جم در محل فرستنده جماران واقع در کوه‌های شمال تهران که مانند دژی تسخیر ناپذیر است به سوی شهر ارسال می‌شود. در صورت اشغال صدا و سیمای جام جم، فرستنده جماران تصاویر ضبط شده خود را راسا و بدون ارتباط با جام جم پخش خواهد کرد. پس، از فکر تسخیر صدا و سیمای جام جم در مراحل اولیه خارج شویم.
*- بر خلاف صدا و سیمای جام جم، فرستنده رادیویی میدان ارگ، کاملا آسیب پذیر بوده و در صورت تسخیر، رادیوی سراسری به دست سبزها خواهد افتاد.

۳ نظر:

  1. سلام

    بدون شک ما پیروزیم. راز آزادی ما اتحاد و اطلاع رسانی است. V

    پاسخحذف
  2. بسیار عالی، متشکرم. فقط به نظرم روی ماندن شبانه روزی و پیوسته در خیابان تا رخ نمایی شاهد آرزو باید تاکید بیشتری کنید.

    پاسخحذف
  3. بدبختا وقتی تلوزیون بی بی سی فارسی هم باهاتون نیست میخواید چیکار کنید ؟
    برید خودتونو جر بدید
    هر کی 25 بهمن اومد بیرون ( به قصد اغتشاش) دهنش سرویسه . همونطور که دهن قبلیا رو سرویس کردیم

    "سرباز امام زمان"

    پاسخحذف