نکاتی درباره تجمع مقر سازمان ملل در تهران (مراسم هفتم هاله سحابی)

مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت مرحومه هاله سحابی در بلوار شهرزاد (منطقه دروس) و روبروی سازمان ملل منعقد می‌شود. این محل در منطقه مرکزی دروس بین خیابان‌های شریعتی و پاسداران قرار دارد. برای کسانی که با منطقه آشنا نیستند، بهترین روش‌های دسترسی به محل و همچنین راه‌های فرار و تعقیب و گریز(در صورت حمله نیروهای سرکوب) را معرفی می‌کنم.

توصیه‌های عمومی
بر خلاف همه تجمعات عظیم قبلی، منطقه‌ای که قرار است در آن جمع شویم در دل کوچه باغ‌های دروس و نه در یک خیابان اصلی قرار دارد. نیروهای انتظامی و شبهه نظامیان قدرت مانور ناچیزی خواهند داشت. به خاطر وجود سفارتخانه های زیاد در این منظقه، از خشونت کمتری استفاده خواهند کرد. گاز اشک آور نخواهند زد و اصولا استعمال این گاز در میان باغ های پر درخت دروس بی فایده است. هیچ ماشین آب پاشی نمی تواند در این کوچه ها حرکت کند.

نیروهای سرکوب گر نمی توانند همه جای منطقه را شناسایی کنند و همه کوچه ها را یاد بگیرند. کوچه ها عریض است و جای مناسبی برای فرار. دیوار خانه‌ها کوتاه است و همسایگان مهربان. به راحتی از حیات خانه ای به حیات خانه دیگری می توان فرار کرد. با فرارسیدن شب نیروهای سرکوب بی دفاع خواهند ماند. همسایگان از فراز آپارتمان خود زحمت فیلم برداری را خواهند کشید. پس نیازی نیست موبایلمان را همراه داشته باشیم.

منطقه دروس در شمال تهران قرار دارد. این منطقه در صد متری شمال مسجد قبا و جایی است که پیش از این مراسم هفتم تیر 88 برگزار شد. تجمع ساعت 5 روز سه شنبه هفدهم خرداد 90 یادآور تجمع ظهر روز 28 خرداد 88 خواهد بود. (مراسمی اعتراضی که ساعاتی پیش از مراسم میدان توپخانه و دقیقا در همین محل برگزار شد)

راه‌های دسترسی با مترو
دوستانی که از مترو برای دسترسی به محل استفاده می‌کنند می توانند در ایستگاه دکتر شریعتی از مترو خارج شده و از طریق خیابان پور مشکاتی یا هریک از خیابان‌های موازی با آن خود را به انتهای بلوار شهرزاد برسانند.

علاوه بر ایستگاه دکتر شریعتی، دوستان سبز می‌توانند در ایستگاه قلهک پیاده شده و از طریق خیابان یخچال خود را به بلوار شهرزاد برسانند.

راه‌های دسترسی با خودرو شخصی

کسانی که از خودرو شخصی استفاده می‌کنند مناسب است از بزرگراه صدر وارد مسیر شمال به جنوب بلوار کاوه شده و پس از ورود به خیابان دولت(شهید کلاهدوز) از یکی از خیابان‌های وارسته یا آقامیری، و از آن طریق از هر خیابانی که رو به جنوب می‌رود وارد بلوار شهرزاد شوند.

راه‌های دسترسی عمومی (تاکسی و مینی بوس)
از میدان رسالت و پل سیدخندان می‌توان با مینی‌بوس و یا تاکسی به سوی پاسداران رفت. از نیستان دوم یا خیابان نحوی که به سمت شرق بروید یا مستقیما به بلوار شهرزاد می‌رسید و یا به خیابان راستوان می رسید که خود به بلوار شهرزاد منتهی می‌شود.


دقت کنید که منطقه مملو از کوچه پس کوچه ها است. خانه‌های بزرگ، دیوارهای کوتاه، ساکنینی که به شما کمک خواهند کرد تا فرار کنید. دل قوی دارید که پیروزی از آن شماست.


۶ نظر:

  1. هر جه مسیر منتهی به اون منطقه هست را مسدود میکنند

    پاسخحذف
  2. مراسم هفت تیر 88 خیلی راحت همه رو محاصره کردن. گاز اشک آور انداختن همه رو هم زدن. کسی که از کتک خوردن بترسه نمیاد! من نمی دونم سرهم کردن این داستانا چه فایده ای داره. هرسری میگین نمیزنن نمی برن نمی تونن

    پاسخحذف
  3. بیرون که نریم میزننمون. اوخ میشیم. آمریکا و کشورهای دیگه هم دخالت نکنند خودمون میتونیم. حمله نظامی هم که واااااای نه اصلا. نمیخواهیم خون از دماغ قاتلهامون بیاد. پس هیچی دیگه بقیه عمرمونم این کثافتهارو تحمل کنیمو بمیریم

    پاسخحذف
  4. این منطقه اونقدر راه های فرار داره که غیر ممکنه بشه همه اون ها رو کنترل کرد

    پاسخحذف
  5. کسی که عرضه اداره خانواده را ندارد......

    ناشناس عزیز. امام به مهندس موسوی گفتند «کسانی که مقابل شما ایستاده اند(خامنه ای + 99 نماینده مجلس) عرضه اداره یک نانوایی را هم ندارند» این جمله در صحیفه امام و صحیفه نور هست. حالا من بیام به یک سایت جهت دار مشکوک که خودش هم حرفش رو از یک پیرمرد ناشناس مشکوک وسط جاده قم روایت کرده اعتماد کنم؟ نه عزیزم. ضمنا من هیچوقت مقلد بهجت نبوده ام که حتی در صورت صحت این ادعای جعلی، حرفش برام مهم باشه

    پاسخحذف
  6. هشدار مهم امنیتی درباره لینک های آلوده رژیم کاملا توجه کنید.
    رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه برای آن که پیش از مردن دست و پائی بزند به یاری هکرهای خودفروخته ای که نام ارتش سایبری را به روی خود گذاشته اند ترفند نوینی را در شبکه اینترنت به کار گرفته است. مزدوران رژیم اهریمنان دوزخی لینک های آلوده ای را مربوط به سایت xxx.salehat .ir به وبلاگ ها و وبسایت های ضد رژیم می فرستند. در ظاهر این لینک ها پس از کلیک بر روی آنها بیننده را به صفحاتی درباره نایب امام زمان بودن خامنه ای و یا آمدن امام زمان به خواب فلان آخوند و گفتن این که امام زمان پرچم اسلام را پس از ظهور به دست خامنه ای خواهد داد و پرت و پلاهای چرندی از این دست می برند اما پس از کلیک بر روی این لینک ها فایلی با اندازه دویست کیلوبایت بر روی کامپیوتر بیننده نصب می شود. مکانیسم این فایل مخرب Root Kit بوده و کارکرد آنKey Logger است.
    http://archiverosa.blogspot.com/2011/06/blog-post_5659.html

    پاسخحذف