درخواستی از بچه‌های خارج از ایران. لطفا کمک کنید

وقایع دو هفته گذشته نشان داد که نیروهای امنیتی ایران با روش‌های علمی «ضد شورشگری» موفق شده‌اند جلوی ایجاد هسته‌های اولیه تجمعات را بگیرند. برای خنثی کردن کار نیروهای امنیتی، لطفا هرچقدر که می‌توانید از این کتاب‌ها یا این متون  و یا متن‌های علمی دیگر که مرتبط با شورش‌های خیابانی باشد را به فارسی ترجمه کنید و در فضای وب به اشتراک بگذارید. علی‌الخصوص بخش‌هایی را که فکر می‌کنید بیش‌تر به کار بچه‌های داخل می‌خورد با عجله بیش‌تری ترجمه و توزیع کنید که به تجمعات هفته‌های بعدی برسد. پیشنهاد می‌کنم برای این کار همین امروز یک صفحه فیس‌بوک تشکیل دهید و کار را قسمت کنید که موازی کاری نشود. خواهران و برادران شما در ایران شدیدا به آموزش علمی در خصوص روش‌های علمی «شورشگری خیابانی» نیاز دارند. 

۳ نظر:

  1. پست شما را در بالاترین خواندم. خوشبختانه کامنتهای ناشناس را باز گذاشته اید.

    اصل ایده خوب هست. اما

    1 - مشکل اصلی تر نبود اهداف دقیق تظاهراتی هست. بدون هدف ابزار درست را نمیتوان انتخاب کرد

    2 - روش علمی را میتوانید برای جمع آوری و تحلیل تجربیات خود جنبش به کار بگیرید. این قطعا به اندازه متودهایی که منتشر شده اند کارآیی دارد. با مطالعه روش ها، میتوانید شیوه تحلیل را یاد بگیرید. اما خود استراتژی را باید با واقعیت های هر جامعه وفق داد. بنا براین، شروع کنید به تشویق سایرین برای تحلیل ویدوها و مطالب و در نهایت از آن چند راهکار ساده پیدا کنید.

    3 - مشکل سوم، وابستگی بیش از حد جنبش به اینترنت هست.

    پاسخحذف
  2. Yek strategy koli baraye jonbesh sabz be nazar miresad ke mored niaz bashed. Matni tarjomeh shodeh amadeh kardam ke metavanam az tarigh email ersal konam. Be che email addressi mitavan tamas gereft.

    پاسخحذف
  3. ناشناس عزیز. متن ترجمه شده خود را در یک وبلاگ بگذارید. اگر عضو بالاترین نیستید فقط آدرس وبلاگ را اینجا بگذارید تا آن را به بالاترین بفرستم

    پاسخحذف