تنها راه تشکیل هسته اولیه تجمعات

مرکز آغاز تجمع ما باید میدان انقلاب باشد. بالاخره باید این سه شنبه این میدان را تسخیر کنیم. تا وقتی که این کار را نکرده ایم فقط داریم دور خودمان می چرخیم. همه ما اعتراف داریم که مشکل بزرگ ما در تشکیل هسته اولیه تجمعات است. کودتاچیان موفق شده اند با روش علمی و سگی جلوی تشکیل این هسته اولیه را بگیرند. من طی دیروز و امروز در شبکه های اجتماعی مختلف  از همه خواهش کردم که به قول کشتی گیرها  فن بدل رو برای تشکیل هسته اولیه پیدا کنند. نظرات زیادی هم به دستم رسید. یکی از دوستان هم لطف کرد و مطلبی رو از اسپانیایی برای من ترجمه کرد. یک نمونه موفق از یکی از کشورهای آمریکای جنوبی. نتیجه و حاصل این نظرات رو در چند سطر براتون می نویسم. ولی بازهم نیاز به کار بیشتر داره. لطفا زیر همین پست یا در بالاترین نطرات خودتون رو برای بهتر شدن این پیشنهاد ارائه کنید.
1- تجمعات خطی جواب نداد. مجبوریم مانند تجارب موفق گذشته و تجربه اخیر شیراز، مقصد نقطه ای داشته باشیم. وقتی جمعیت به هم پیوست، می توان به سمت آزادی حرکت کرد.
2- همه باید پیاده به سمت میدان انقلاب حرکت کنیم. این نکته فوق العاده مهم است.  اگر فاصله منزل یا محل کار ما از انقلاب زیاد است، با اتومبیل یا وسایل نقلیه عمومی فقط تا فاصله 5 تا 10 کیلومتری میدان نزدیک شوید. نه بیشتر! ساعت حرکت خود را طوری تنظیم کنید که ساعت 4 در فاصله 5 تا 10 کیلومتری میدان باشید. اگر در شمال تهران هستید، خیابان بهشتی(عباس آباد) مناسب است. در غرب می توان حرکت را از صادقیه شروع کرد. در شرق، میدان سپاه و میدان بهارستان جای مناسبی است. در جنوب توپخانه.
3- در طول مسیر با دیگران ادغام شوید. اگر گروهی تشکیل شد، سعی کنید هر 10 دقیقه یکبار یک دقیقه توقف کنید تا گروه بعدی به شما بپیوندند. اگر گروه هنوز کوچک بود، توقف ها را طولانی تر کنید.
4- در هر حال تا زمانی که گروه شما بسیار عظیم نشده، تلاش نکنید به میدان انقلاب نزدیک شوید. اگر هنوز گروهی تشکیل نشده (که بسیار بعید است) برگردید و همین عمل را مجددا تکرار کنید. گروه عظیم به جمعیتی حداقل 20 هزار نفری گفته می شود. 
5- اگر منزل یا محل کار شما در نزدیکی میدان انقلاب قرار دارد، شما هم ابتدا از میدان فاصله بگیرید و به گروه های عظیم بپیوندید، سپس همراه با جمعیت به سمت میدان حرکت کنید. 
6- از مقابل گروه های باتوم به دست یا موتور سوار فرار نکنید. در میان شما جوانانی هستند که باتوم (و شلوار) ساندیس خورها را از آنان خواهند گرفت. اگر فرار نکنید، ساندیس خورها بیش از حد معینی به جمعیت متمرکز نزدیک نخواهند شد. ساندیس خورها برای افزایش شجاعت خود و برای ترساندن شما تلاش خواهند کرد تا با هر وسیله ممکن سر و صدا ایجاد کنند. کوبیدن باتوم به سپر، حیدر حیدر گفتن و عربده کشی از همین روش هاست. بهترین راه مقابله به مثل است. شما هم فریاد کنید. جیغ بزنید. داد بزنید. و البته جوان تر ها از انواع ترقه هم استفاده کنند. 

۳ نظر:

  1. سلام
    باید اطلاع رسانی کرد
    و از همین روشی که شما در اینجا ذکر کرده اید استفاده نمود برای تظاهرات منسجمولی
    باید در خیابانها ماند مثل مصر که 18 روز در خیابان ماندند و حتییک زوج جوان مراسم ازدواحشان را در خیابان برگذار نمودند.

    البته تظاهرات اگر با کوبیدن پا و زنجیر کردن دستها در هم و ظعارهای محکم و قدرتی همراه باشد مطمئن باشید اینهال از ترس در خواهند رفت. در تظاهراتهای اخیر مردم زیاد بودند ولی پراکنده و این امکان سرکوب را بسیار بالا میبردو

    ما پیروزیم
    والسلام

    پاسخحذف
  2. سلام در تجربه شیراز که من حاضر بودم و کلی خندیدم این بود که مردم با شعار مبارک بن علی ... حسابی دست میزدند و اینکار بشدت روحیه خودی ها رو بالا میبرد .

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز ایا فکر نمیکنید که کنترل ۱۰۰ میدان ومنطقه درسطح شهرثهران بسیار مشکلتر ازکنترل چند میدان وخیابانهای اصلی شهربرای ماموران امنیتی باشد ایا فکر نمیکنید که بسیار بهتر است اگر هر فردی در نزدیکترین میدان و یا خیابان اصلی محل سکونث خود با دیگر ساکنین محله اقدام به انجام تظاهرات کنند تا کنترل انها سختر باشد و از ورود افراد لباس شخصی ودستگیری افراد تا حد زیادی جلوگیری شود هر چه گستردگی دامنه تظاهرات وسیع تر باشد کنترل ان سخترخواهد بود وچون درصد ریسک دستگیر شدن کمتر میشود افراد بیشتری برای حضور ترغیب خواهند شد

    پاسخحذف