اگر سلطنت طلب ها ساکن ایران بودند، از لج مردم و موسوی می رفتن رای می دادن!


موضوع اول: داشتم فکر می کردم که شانس آوردیم سلطنت طلبان ساکن ایران نیستند. توی سی سالی که از خدا عمر گرفتم و همه اش رو هم داخل ایران زندگی کردم، روی هم رفته 20 تا سلطنت طلب زنده از نزدیک ندیده ام! تازه من توی شمرون زندگی می کنم. جایی که باید سلطنت طلبای زیادی حضور داشته باشن. خوب این هم شانس ماست. چون اگه این بندگان خدا ساکن ایران بودن، حتما از لج مردم و موسوی و شورای هماهنگی راه سبز امید هم که شده، همگام با پسرعموهای ارزشی شون می رفتن پای صندوق های رای و رای می دادن.

موضوع دوم: گشت زدن توی اینترنت باعث شد با یک کتاب کمیک استریپ چاپ شده در ایران آشنا بشم. انتشارات یونییورسال که قبل از انقلاب انتشار کتاب های کمیک استریپ تن تن و آستریکس رو بر عهده داشته، یک کتاب هم منتشر کرده با اسم «عظمت بازیافته» نقش اول این کتاب رو هم کسی بازی نمی کرده جز شخص اول مملکت یعنی شاهنشاه آریامهر! فکرش رو بکنید شاه بخواد نقش تن تن رو بازی کنه چه آش شله قلمکاری میشه! پیشنهاد می کنم برای تفریح هم که شده، در روز 12 اسفند که در منزل هستین و کاری بیرون از خونه ندارین، این کتاب رو در این نشانی بخونین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر